!! Mededeling !!

Het spijt mij ten zeerste maar ik heb minder goed nieuws.

Mijn gezondheid en conditie evolueren niet zoals verwacht, de hartritmestoornissen kunnen elk moment terug opflakkeren. Eerder deze week ben ik trouwens terug opgenomen geweest. Risico’s nemen is nu niet aan de orde.

Ik ben genoodzaakt de wandeling Bulskampveld van 2 november te annuleren. Voor zij die deze wandeling individueel eens wil afstappen zal ik ze binnen enkele dagen met GPX-file op “Wikiloc – Stappen.jp” zetten.

Verder doe ik er alles aan de wandeling 10 november van Zuiderhuis af te werken.

Met Zuiderhuis, Jan Delarbre, heb ik afgesproken dat ik de wandeling verder uitwerk en op GPX zet. Als het kan zal ik de wandeling ook begeleiden, zo niet neemt iemand anders die over. Ik heb onder die voorwaarden afgesproken om in 2020 ook nog dagwandelingen voor Zuiderhuis mee voor te bereiden en zo mogelijk te begeleiden.

Ik zal nog wandelen maar zal geen wandelingen meer organiseren. Het is zinloos om mensen te mobiliseren en enkele dagen vooraf te moeten melden ” sorry het gaat niet, ik moet annuleren “.

Iedereen bedankt voor de leuke wandelingen samen.

JP

Een gedachte over “!! Mededeling !!

  1. Dag Jean Pierre, wij hebben echt met je te doen. Jij die zoveel mooie tochten begeleid hebt, jij die zoveel energie en doelen had. Dank dat we je mochten leren kennen. Maar heel jammer dat je gezondheid niet meezit. Toch moet je blijven geloven in de wetenschap . Misschien komt alles terug goed. We wensen je gemeend het allerbeste en hopen je nog ergens te ontmoeten . Liefst op een wandeling die jij georganiseerd hebt . Veel beterschap 👍❤️Geert en Martine

    Like

Plaats een reactie